Az amerikai Best Buy áruházlánc vezetője szerint az Apple iPad a potenciális laptopvásárlók felét elcsábította.
Az Egyesült Államok legnagyobb elektronikai üzletláncának vezetője a The Wall Street Journal számára hivatalosan is megerősítette, hogy az Apple iPad iránti kereslet olyan méreteket öltött, hogy már a hagyományos notebookok vásárlóinak felét is sikeresen elcsábította. Brian Dunn, a Best Buy első embere azt is megerősítette, hogy a csak WLAN átvitelre képes és a HSDPA modemmel szerelt iPad variáns szeptember 26-ától az áruházlánc mind az 1.093 üzletében elérhető lesz, vagyis a karácsonyi ajándékvásár idejére mindenütt megfelelő készletek állnak majd rendelkezésre. Az iPad sikerének hátterében egyértelműen a kompakt kialakítás, a hosszú üzemidő és a számos könnyen elérhető alkalmazás áll, ám legalább ugyanilyen fontos a könyvek, zenék, filmek és tévéműsorok néhány kattintással történő vásárlási és kölcsönzési lehetősége is.
Forrás: Mobilarena