2010. június 24., csütörtök

Univerzális telefontatró

A mai napon hozzájutottam egy autós telefontartóhoz. Windshield Mount Holder a márkája. Természetesen nem teszt végett vettem meg, hanem mert szükség volt a tartóra. Kb. egy hete voltam egy nagyobb utazáson és elég kellemetlen volt a telefont végig kézben tartani. Persze a GPS miatt markolásztam, de akkor is kellemetlen egy 450 km-es úton ezt megjátszani. Visszatérve a tartóra, hiába univerzális, de nagyon kellemesen csalódtam benne.
Masszív, de az összeszerelés elég körülményes mivel szerelési útmutatót nem találtam a dobozban. Az ára 1750 Ft volt, lehet sokan most úgy gondolják ha már olcsó biztos a minősége is silány de higgyétek el a hatalmas ár nem jár mindig együtt a minőséggel.

Íme néhány kép ( A képminőségért elnézést kérek, de elég rosszak voltak a fényviszonyok) :


Végezetül mindenkinek csak ajánlani tudom a hasonló fajta tartókat ( Persze van aki a gyári Nokia tartóra esküszik már csak azért is mert NOKIA)

UI.: Ha nektek is vannak a telefonhoz kiegészítőitek és lenne kedvetek írni róla szívesen várom Email-ben a Kapcsolat menüben leírt címeken.

Univerzális telefontatró ~ Nokia 5230 Stuffs - Hírek Nokia, Samsung, Motorola... mobiltelefonokról
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites Még több

 
Powered by Blogger