2010. május 4., kedd

Saját vélemény a telefonról

Nos, vágjunk is bele.

Nemrég lettem boldog tulajdonosa egy Nokia 5230 -nak(Ezüst). Nagyon furcsa volt az érintőképernyő az első pár mozdulatnál, de viszonylag gyorsan megszokható, megszerethető. Kaptam 2 hátlapot (piros, kék) egy töltőt és egy "pengetőt"(szürke) a telefonhoz. Úgy gondoltam, hogy a pengetőt fogom használni, hogy ne maszatoljam a képernyőt. Óriási hiba volt. A Pengető az óvatos mozdulatoknál is elég mély karcolást tud ejteni a képernyőn, főleg a görgetésnél és a képváltásnál. A testreszabhatósággal teljesen meg vagyok elégedve, majdnem mindent át lehet pakolni másik helyre... A GPS-re nagyon kíváncsi voltam és nagyon kellemeset csalódtam benne. A beüzemeléssel persze akadtak gondjaim, de a nokiaprogramok.hu weboldalon azonnali segítséget kaptam a gondjaimra. A programtelepítések egyszerűek, a telefonhoz való témák is elég szépek, persze ez is "ízlések és pofonok,, alapon megy. Sokáig bluetoth-al küldözgettem a telefonra a fájlokat, de utána sikerült beszerezni egy Nokia Micro USB kábelt is. Az előző telefonomból pedig megmaradt egy 1GB -os memóriakártya, persze azt is azonnal beletettem az 5230-ba.
A kamera elég jól reagál a fényviszonyokra és elég szép képet csinál. A videórögzítés maximális mérete 640*480.  A zenelejátszó is elég jó minőségű, de sokaktól hallottam, hogy megéri lecserélni. Nagyjából ennyi dolog jutott eszembe amit érdemes megemlíteni a telefonról.

 Ha viszont valaki a gyári adatokra lenne kíváncsi:
http://telefonguru.hu/keszulekek/keszulek-guru_nokia_5230.asp

Saját vélemény a telefonról ~ Nokia 5230 Stuffs - Hírek Nokia, Samsung, Motorola... mobiltelefonokról
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites Még több

 
Powered by Blogger