2010. május 5., szerda

A telefon szoftverének frissítése 20.0.005-ös verzióra

Ma feltettem az új frissítést a telefonomra.
Hálózatfüggő vagyok így kicsit komplikált volt a dolog.
Persze ismét a nokiaprogramok weboldalán találtam leírást a "hogyan" -ra az alábbi linken:

Szoftverfrissítés Phoenix -el

Végigcsináltam a lépéseket, de mikor product kódot kellett választanom kicsit eltántorodtam a frissítés gondolatától. Végülis úgy döntöttem "próba szerencse", hogy kipróbálom az RM-588 RUSSIAN WHITE SILVER HUNGARY-t. Végülis sikeresen lezajlott a frissítés, minden zökkenőmentesen haladt. Első bekapcsoláskor az új szoftverrel bejött egy My Nokia nevű alkalmazás ami értesített, hogy ezentúl SMS-en keresztül küldenek tippeket nekem. Milyen kedvesek. Természetesen mint mindennek, ennek is ára volt. Az első SMS után levett 60-70 FT-ot az egyenlegből, ezután pedig felkínálta a lemondás funkciót. Persze azonnal visszamondtam a szolgáltatást. Frissítés után persze minden visszaállt a gyári állapotra. Eddigi észrevételeim szerint a főmenüben is van már scrolling aminek én például nagyon örülök. Az alkalmazások menü kapott pár új ikont, a zenelejátszónál pedig már a listákban is mutatja az adott album borítóját.

Nagyjából ennyit tudok egyenlőre leírni az új soft-ról, de ha találok még valamit azonnal beszámolok róla.

A telefon szoftverének frissítése 20.0.005-ös verzióra ~ Nokia 5230 Stuffs - Hírek Nokia, Samsung, Motorola... mobiltelefonokról
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites Még több

 
Powered by Blogger