Nintendo és Activision vezetők átcsábításával erősíti marketing csapatát az Apple.
Az MCV értesülései szerint Rob Saunders, a Nintendo leköszönő közönségkapcsolati vezetője a közeljövőben már az Apple csapatát fogja erősíteni, mégpedig az iPad, iPod Touch és iPhone termékvonalak játék-centrikus hadjáratának felelőseként. Az Apple már az IPod Touch bemutatásakor is törekedett ideális játékplatformként feltüntetni a készüléket, mely törekvés még az IPad 2 bemutatásakor sem hagyott alább. A kilencszer gyorsabb teljesítményű grafikus processzor, a digitális iránytű és a gravitációs és gyorsulásmérő szenzor is a játékoknak kedvez, mely az Epic Games véleménye szerint a mobil játékok következő generációjának előszele lehet. Az MVC szerint Rob Saunders mellett Nick Grange, az Activision korábbi közösségkapcsolati felelőse is az Apple marketingcsapatát támogatja, aki korábban a Microsoft és Electronic Arts csapatában is dolgozott, vagyis ezekből a lépésekből ítélve az Apple teljes leigázást tervez a mobil játék piacon.
2011. április 13., szerda
Két újabb fronton erősít az Apple
9:44
black017
Forrás: Mobilaréna